قول سدید

بسم الله الرحمن الرحیم

قول سدید

بسم الله الرحمن الرحیم

29 روز تا عاشورا

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۰۹ ب.ظ

حضرت پس از آنکه جواب کوفیان را مرقوم فرمودندند نامه را پیچیده و مهر زدند و سپس مسلم بن عقیل را (که رحمت خدا بر او باد) فراخوانده نامه را به او داد و فرمودند:
تو را به سوى کوفیان رهسپار مى کنم. این نامه هاى آنان به من است و خدا به زودى کار تو را به آن گونه که دوست دارد و مى پسندد پایان مى دهد. امیدوارم من و تو در درجه شهدا باشیم.



در سایه برکت و خیر خداوندى رهسپار شو تا به کوفه درآیى. چون به آن جا رسیدى نزد موثق ترین مردم آنجا جاى گزین و مردم را به پیروى من فراخوان و از کمک به خاندان ابوسفیان باز دار پس اگر آنان را در بیعت با من هم داستان دیدى زود به من گزارش کن تا به خواست خدا طبق آن عمل کنم.
سپس دست به گردن مسلم انداخت و با او خداحافظى کرد و هر دو گریستند.


پانوشت:

کام مرا به تربت تو باز کرده اند / با شیر مادرم شده ام مبتلایتان

  • رضا میران بیگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی